پروژه ها, کابینت, کابینت کلاسیک, کابینت مدرن, کابینت نئو کلاسیک

کابینت نئو کلاسیک کد 101 – لاریسا دکو

متریال

کابینت نئو کلاسیک با بدنه ام دی اف ایرانی

یراق آلات

لولا ، کشوها و جک ها از برند بلوم

سنگ رویه کابینت

کوارتز به ضخامت 2 سانت

دستگیره ها

از جنس سرب با پوشش رنگ استاتیک کوره ای

نورپردازی

خطی از جنس اس ام دی زیر کابینتی با ترانس 12 ولت جداگانه

زمان طراحی

5 روز و با تغییر 3 باره در انتخاب رنگها

تعداد کشو

12 عدد

ارتفاع

کابینت 2.40 و سقف 2.70

زمان تحویل

60 روز با توجه به رنگ پلی اورتان

متراژ کابینت زمینی

3.25 متر

متراژ کابینت هوایی

2.25 متر

متراژ کابینت کمدی

11.56

توضیحات

کابینت نئو کلاسیک پروژه مذکور واقع در خیابان هنگام، آپارتمان نوساز، بر اساس سبک نئو کلاسیک طراحی شد. در انتخاب رنگ در ابتدا رنگ طوسی و چوب مدنظر بود که بعد از طراحی و بررسی مبلمان منزل و سلیقه کارفرما در انتخاب رنگ،  به پیشنهاد کارفرما و بعد از بررسی هارمونی رنگ با فضاسازی موجود، رنگ نهایی تایید و برای اجرا به کارگاه ارسال شد.

کابینت اجرا شده در سبک نئو کلاسیک و استفاده از دستگیره های بلند و رنگ مشکی برای بیشتر جلوه دادن رنگ خاص انتخاب شده اجرا گردید. 

دربهای کابینتهای دیواری از جنس چوب پلی وود و روکش رنگ پلی اورتان بدون اجرای دستگیره و استفاده از دو سانتی متر ارتفاع بیشتر برای درب های بالای سینک و درب مگنتی برای کابینتهای دیواری.

جزیره آشپزخانه مذکور به سفارش کارفرما که می خواست برای دورهمی های خانوادگی و صبحانه خوری نیز استفاده بشود، طراحی گردید. 

در فضاهای گوشه‌ی این جزیره آشپزخانه کارفرما اصرار بر استفاده از شلفها و طبقات دکوراتیو از جنس چوب پلی وود را داشتند که برای ایشان به ساده ترین شکل ممکن طراحی گردید.

البته می توانست با نورپردازی های نقطه ای این طبقات را به صورت بهتری اجرا نمود که محدودیت سیم کشی داخلی این امکان را ایجاد نمی کرد.

انتخاب صفحه کابینت از بین سنگ طبیعی مرمر و سنگ مصنوعی کوارتز صورت گرفت که کارفرما نیاز به صفحه کابینتی یکدست و بزرگ و رنگ سفید یا روشن داشتند که از برندهای موجود در بازار صفحه کابینت کوارتز با برند توتم را انتخاب نمودند بدون اجرای ابزارهای سبک کلاسیک.

هدف کارفرما از اجرای این سبک از کابینت این بود که می خواستند بعد از مدتی فضای کلی آشپزخانه خود را به سمت دیگری تغییر بدهند و برای این مهم می بایست کلیه ابعاد و اندازه ها به فرمی انتخاب شود که در زمان جابجایی تنها نیاز باشد تا چیدمان یونیت های داخلی کابینت عوض شود و برشی در کابینتها اتفاق نیفتد. (علی الخصوص در صفحه کابینت)

به عبارتی کابینتهای طراحی شده برای دو آشپزخانه متفاوت آماده گردید که تا زمان انتقال به صورت موقت پابرجا باشد.

طراحی کابینت به سبک نئو کلاسیک و ترکیبی از مدرن و نئو کلاسیک به طور چشمگیری افزایش یافته است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. به حدی که اغلب کسانی که این روزها به دنبال تغییر در آشپزخانه خود هستند هر دو طرح نئو کلاسیک و مدرن را در کنار هم مقایسه می کنند و بعد انتخاب می نمایند.

در سبک نئو کلاسیک می توان از پوشش های رنگ پلی اورتان بر روی ام دی اف CNC شده استفاده کرد و یا برای اینکه در هزینه‌ها به میزان زیادی صرفه جویی گردد می‌توان از روکش های پی وی سی نیز استفاده نمود که به کابینتهای ممبران و یا کابینتهای وکیوم معروف هستند.

در انتخاب رنگ برای کابینتهای نئو کلاسیک محدودیتی وجود ندارد و می‌توان برای هر سلیقه ای رنگ مخصوص به شخص را اجرا نمود ولی در انتخاب روکش‌ها و رنگ روکش‌ها با توجه به تولیدات کارخانه‌های مختلف محدودیتهایی در خصوص انتخاب رنگ وجود دارد.

استفاده از تاج و ستونهای سبک کلاسیک در سبک نئو کلاسیک اجبار محسوب نمی‌شود و می‌توان ترکیبی از سبک مدرن و سبک کلاسیک را نئو کلاسیک نامید که بسیار خلوت تر و با جزئیات کمتری اجرا می گردد.

در نهایت لازم است مجدد یادآوری نماییم که ما در مجموعه لاریسا دکو برای تک تک سلیقه‌های شما برنامه خاص و منحصر به فردی خواهیم داشت و هدف از ارائه پروژه‌های متفاوت خود در وبسایت larisadeco.ir اعلام همین موضوع می باشد.

شما می توانید با مراجعه به صفحه مقالات در وبسایت لاریسادکو و مطالعه نوشته‌های آن، ذهن خود را برای داشتن آشپزخانه‌ای به روز و متفاوت مرتب نمایید.

در عین حال کارشناسان ما در لاریسا دکو آمادگی ارائه هرگونه مشاوره در خصوص طراحی و اجرای انواع سبک‌های کابینت آشپزخانه را دارا می باشند.

با ما در ارتباط باشید.

لاریسا دکو ایده ای جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *