پروژه ها, کابینت, کابینت کلاسیک, کابینت مدرن, کابینت نئو کلاسیک

کابینت نئو کلاسیک کد 102 – لاریسا دکو

کابینت نئو کلاسیک کد 102 – لاریسا دکو

طرح های کابینت نئو کلاسیک به دلیل توجه زیاد به جزئیات و سادگی بیشتر از سبک کلاسیک و از نظر مینیمال بودن نزدیک به سبک مدرن برای آشپزخانه های امروزی بسیار مناسب می باشند.

استفاده از جزیره آشپزخانه در جلوی ورودی آشپزخانه ها در کنار صندلی های کوچک و شکیل برای جزیره آشپزخانه، می تواند فضای دلچسب تری را برای شما ایجاد نماید.

در زیر شما می توانید نمونه ای از طرح های کابینت نئو کلاسیک اجرا شده در مجموعه لاریسا دکو را مشاهده بفرمایید.

نظرات خود را در خصوص این طرح با ما در میان بگذارید.

متریال

روکش پی وی سی و چوب بلوط

یراق آلات

بلوم اتریش

سنگ رویه کابینت

سنگ مصنوعی کوارتز

دستگیره ها

مغزه ی سرب با پوشش رنگ استاتیک

نورپردازی

خطی با ترانس مجزا

زمان طراحی

10 روز

تعداد کشو

6 عدد

ارتفاع

2.70

زمان تحویل

35 روز

متراژ کابینت زمینی

7 متر

متراژ کابینت هوایی

12 متر

متراژ کابینت کمدی

21 متر

توضیحات

طرح های کابینت نئو کلاسیک:

طرح های کابینت نئو کلاسیک جزو آن دسته از سبک هایی می باشد که با سبک زندگی و مبلمان ما ایرانیها بسیار سنخیت دارد.

نسل جوان با فاصله گرفتن از سبک کلاسیک خود را به سبک مدرن بسیار نزدیک کرده است ولی کماکان با توجه به سبک زندگی خود نیم نگاهی به اصول کلاسیک نیز دارند.

ترکیب کردن دو متریال مختلف در سبک نئو کلاسیک می تواند از تکراری شدن طراحی در دراز مدت جلوگیری نماید.

کابینت آشپزخانه در این پروژه با توجه به سلیقه ی کارفرما و علاقمندی وی به سبک نئو کلاسیک با حذف تاج روی کابینتها شروع گردید.

آشپزخانه مذکور دارای یک مطبخ نیز می باشد که کارفرما کلیه ی کارهای آشپزی و پخت و پز خود را در آن به انجام می رساند و طراحی داخل مطبخ با دید کاملا عملکردی از الزامهای طراحی برای ایشان بود.

نظر کارفرما این بود که حتی ورودی مطبخ نیز دارای درب باشد ولی این در در فضای آشپزخانه و یا مطبخ باز نشود. برای حل کردن این قضیه استفاده از درب بر روی یک ریل پیشنهاد گردید که مورد توجه ایشان قرار گرفت اما قرار بر این شد که درب کاملا هماهنگ با طراحی کابینت آشپزخانه ایشان انجام شود و استفاده از درب های رایج را نداشته باشیم. 

پروسه زمانی طراحی این کابینت آشپزخانه 10 روز کامل زمان برد و 3 طرح به صورت کاملا رفت و برگشتی برای ایشان آماده گردید که در نهایت در طرح چهارم به نتیجه نهایی رسید.

جزیره آشپزخانه این طرح با زاویه های زیادی اجرا گردید و تقریبا می توان گفت که بیشتر شبیه به شبه جزیره می باشد تا یک جزیره کامل.

چوب استفاده شده برای این آشپزخانه نئو کلاسیک چوب بلوط می باشد که طی یک فرآیند کاملا تخصصی و دقت بالا برای انتخاب جهت های درب در راستای گره های چوب بلوط، آماده گردید.

رنگ اجرا شده بر روی دربهای چوب بلوط از رنگ پلی اورتان بوده و در گرم خانه خشک گردیده تا به هیچ عنوان هیچ ترکی بر روی آنها دیده نشود.

یراقآلات این پروژه همگی از جنس بلوم اتریش بوده و بهترین کیفیت ممکن را برای ایشان رقم زده است. 

صفحه کابینت استفاده شده از جنس سنگ مصنوعی کوارتز از برند معروف توتم می باشد که از لحاظ بصری به این آشپزخانه سبک نئو کلاسیک کمک زیادی نموده است. 

سنگ مصنوعی کوارتز به دلیل سطح صیقلی و بسیار سخت خود یکی از انتخابهای بسیار هوشمندانه برای صفحه یا رویه کابینت می باشد. 

استفاده از سنگ کوارتز در کلیه سبکهای طراحی کابینت کاربرد دارد. چه طرح های کابینت نئو کلاسیک، چه طرحهای کابینت کلاسیک و یا مدرن.

دستگیره های فلزی بسیار شکیل استفاده شده در این آشپزخانه نئو کلاسیک با پوشش رنگ استاتیک می باشد که به مرور زمان نه رنگ آنها تغییر خواهد کرد و نه خط و خش می پذیرند. 

نورپردازی اجرا شده برای این پروژه نئو کلاسیک از جنس اس ام دی های خطی بوده که ترانس مجزای آن در زیر یونیت های زمینی کابینت اجرا گردیده است. 

در نهایت طرح کابینت نئو کلاسیک اجرا شده، یکی از بهترین طرح های توی سبک نئو کلاسیک می باشد و هارمونی بسیار زیادی با مبلمان و سلیقه ی ما ایرانیها دارد.

ما در مجموعه لاریسا دکو از ابتدای شروع طراحی تا زمان تحویل در کنار شما هستیم.

کارشناسان ما در لاریسا دکو آمادگی کامل برای ارائه هرگونه مشاوره در خصوص تصمیم گیری برای تغییر دکوراسیون منزل شما را دارا می باشند.

لاریسا دکو، ایده‌ای جذاب 

2 فکر در مورد “ کابینت نئو کلاسیک کد 102 – لاریسا دکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *