پروژه ها, کابینت, کابینت نئو کلاسیک, مقالات

طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک کد 100 – لاریسا دکو

طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک لاریسا دکو
طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک
پروژه اجرایی در شهرک غرب
آشپزخانه مدرن
پروژه اجرایی در شهرک غرب
نقشه مهندسی
پروژه اجرایی در شهرک غرب
نقشه 3D MAX
پروژه اجرایی در شهرک غرب
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

محل اجرای پروژه

شهرک غرب

تاریخ اجرای پروژه

1401/08/10

زمان اجرای پروژه

26 روز

مدلسازی 3D
پروژه اجرایی در شهرک غرب
مدلسازی 3D
پروژه اجرایی در شهرک غرب
مدلسازی 3D
پروژه اجرایی در شهرک غرب
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک

طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک، یکی از جذابترین طرح های در دسترس برای هر آشپزخانه ای است.

طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک می تواند به راحتی شخصیتی رویایی به آشپزخانه شما القا نماید.

برای شروع طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک، بررسی کلیه فضاهای در دسترس الزامی است، به جهت اینکه بتوانیم یک هارمونی گسترده بین بقیه فضاهای منزل و آشپزخانه ایجاد نماییم.

در طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک می بایست جزئیات مهم در آشپزخانه را به طور کامل بررسی کرد هم نحوه عملکرد این آشپزخانه و هم نحوه استفاده اعضای خانواده از آن در راستای سلیقه افراد بایستی به طور دقیق موشکافی گردد.

مبلمان آشپزخانه نیز برای شروع طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کابینت های نئو کلاسیک به دلیل داشتن دیتیل های مناسب بر روی درب های خود فضایی بسیار دلنشین را ایجاد می کند.

تنوع دیتیل های موجود برای کابینت های آشپزخانه نئو کلاسیک تقربا برای ارضای هر سلیقه ای بسیار مناسب می باشد.

شما می توانید در طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک خود ترکیب چند رنگ مختلف را هم داشته باشید البته با توجه به رنگبندی مبلمان منزل خود.

در طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک استفاده از دستگیره بر روی دربها می تواند جلوه ای خاص به فضای آشپزخانه شما ببخشد و شما را در انتخاب وسایل آشپزخانه خود بسیار یاری رساند.

در پروژه مذکور در سبک نئو کلاسیک همانطور که مشاهده می فرمایید دو فضای متفاوت از آشپزخانه در دسترس است.

اولی مطبخ آشپزخانه که به عنوان آشپزخانه کثیف نیز مطرح می باشد به نهایت عملکرد یک آشپزخانه فکر شده است و در دومی که ارتباط مستقیم با فضای نشیمن دارد مبحث دکوراتیو بسیار حیاتی می باشد.

عملکرد در آشپزخانه های ایرانی از مهمترین عوامل در طراحی کابینت آشپزخانه می باشد که در کنار دکوراتیو بودن می تواند فضای بسیار دلنشینی ایجاد نماید.

شما در شروع طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک ابتدا به نحوه استفاده خود از آشپزخانه بایستی فکر نمایید و در ادامه با توجه به وسایل آشپزخانه خود و میزان فضای ذخیره سازی خود فکر کنید.

استفاده از کابینتهای کمدی اولویت اصلی در میزان ذخیره سازی آشپزخانه بوده و برای فضاهایی که می توان هم فضای ذخیره سازی بالایی را ایجاد نمود و هم با استفاده از ابزار سبک نئو کلاسیک می توان حس دکوراتیو بودن را القا نمود، بسیار حائز اهمیت می باشد.

در طراحی ارائه شده با توجه به سلیقه کارفرما در خصوص استفاده از رنگ سفید و همچنین کف آشپزخانه که آن هم از رنگ سفید استفاده شده است، پیشنهاد تیم طراحی لاریسا دکو این بود که رنگ مکملی از ماهیت گرم در آن استفاده شود که از ورقهای چوبی شیار دار استفاده شد.

استفاده از رنگهای ثانویه گرمتر می توان حس سرمای رنگهای خنثی را شکست و فضای گرم تری ایجاد نمود. که البته کارفرما کمترین میزان استفاده از رنگهای گرم مدنظرشان بود که به طرح فوق رسیدیم.

البته با توجه به انتخاب سنگ مصنوعی کوارتز مشکی برای صفحه کابینت این آشپزخانه نئو کلاسیک به طور تقریبی می توان گفت که حس خنثی بودن این طرح تقریبا شکسته شده است.

در نهایت می توان به این شکل جمع بندی کرد که در طراحی کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک توجه به جزئیات دکوراتیو می تواند برگ برنده شما باشد.

استفاده از وسایل آشپزخانه رنگی می تواند این سبک از طراحی را بسیار دلنشین تر نماید.

انتخاب سنگ رویه کابینت در طیف های رنگی تیره تر می تواند قابهای زیبا و دلنشینی از آشپزخانه شما ایجاد نماید.

ما در لاریسا دکو افتخار این را داریم که از ابتدای بحث طراحی کابینت آشپزخانه تا انتهای آن در کنار شما باشیم و برای دلنشین تر شدن فضای آشپزخانه شما از تجربیات خود استفاده نماییم.

لاریسا دکو مجموعه ای از بهترین های فنی و اجرایی را در اختیار داشته و بر اساس جدیدترین متدهای روز طراحی شما را به سمت داشتن آشپزخانه ای رویایی هدایت می نماید.

لاریسا دکو، ایده ای جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *