پروژه ها, آشپزخانه, کابینت, کابینت مدرن

کابینت مدرن کد 103 – لاریسا دکو

کابینت مدرن در لاریسا دکو

کابینت مدرن و اجرای آن در فضاهای زندگی امروزه

کابینت مدرن هم در آشپزخانه های کوچک کاربردی است و هم در آشپزخانه های بزرگ. قابلیت اساسی کابینت های مدرن سادگی آنها و طراحی مینیمال می باشد.

در طراحی کابینت مدرن استفاده از خطوط عمودی و افقی بسیار کاربرد دارد. امتداد خطوط دربها و کشوها تاثیر بسیار زیادی در طراحی آشپزخانه های مدرن دارد.

سبک زندگی این روزهای ما در خیلی از موارد بسیار مدرن می باشد و مبلمان استفاده شده در آپارتمانهای امروزی اغلب مدرن می باشد.

بنابراین استفاده از سبک طراحی مدرن می تواند جلوه‌ای بسیار چشم نواز به آشپزخانه شما اهدا نماید.

البته ذکر این نکته ضروری است که در کابینت مدرن خبری از کاورها هود‌های مجلل و یا تاج و همچنین ستون و سر ستونهای سبک کلاسیک، نیست.

کابینت مدرن در لاریسا دکو

“مزیت و عیب در هر سبک از طراحی کابینت بسته به نوع زندگی شخص و میزان مصرف تعریف می‌گردد. پس برای بررسی دقیق هر سبک از طراحی کابینت، ابتدا به نحوه زندگی و استفاده خود دقت نمایید و در انتها تصمیم گیری کنید.”

شما می توانید در آشپزخانه مدرن خود از سبک مدرن استفاده کنید. رنگهای انتخابی در سبک مدرن اصولا از رنگهای خنثی می باشد و کابینت مدرن در رنگهای خنثی می تواند بستری مناسب برای استفاده از وسایل آشپزخانه با رنگ های گرم باشد.

حتی می توانید برای تاثیر بیشتر رنگهای خنثی در کابینت مدرن خود، در قسمتهایی از رنگهای گرم استفاده نمایید.

آشپزخانه طراحی شده که توسط مجموعه لاریسا دکو صورت گرفته است (www.larisadeco.ir) در سبک مدرن بوده و در قسمتهایی از آن استفاده از رنگ قهوه ای چوب گنجانده شده است، تا بتواند تاثیر رنگ خنثی را کمتر کرده و قاب فوق العاده جذابی برای قسمتهای مهم آشپزخانه ایجاد نماید.

متریال مورد استفاده در آشپزخانه هایی با کابینت مدرن از جنس ام دی اف می باشد که هم قابلیت استفاده از روکش را دارند و هم رنگ پلی اورتان.

رنگ پلی اورتان برای آشپزخانه هایی که در رطوبت زیادی هستند و یا پخت و پز در آنها بیشتر صورت می گیرد، انتخاب بسیار مناسبی است. 

زیرا که ام دی اف استفاده شده در آن در زیر هفت لایه رنگ مدفون شده و فضایی برای نفوذ رطوبت باقی نمی ماند.

البته ناگفته نماند که نگهداری رنگ پلی اورتان نیاز به دقت بیشتر و حوصله می باشد.

طراحی کابینت مدرن در لاریسا دکو

همانطور که در طرح ارائه شده مشاهده می فرمایید استفاده از سه رنگ طوسی و سفید و رنگ چوب در یک آشپزخانه با کابینت مدرن بسیار ترکیب جذابی ایجاد نموده است. 

استفاده از نور پردازی های خطی و کمدهای شیشه ای نیز بر جذابیت این سبک از طراحی کابینت افزوده است. 

سنگ رویه یا صفحه کابینت استفاده شده در این طرح از سنگ مصنوعی کوارتز بوده که با ظرافت خاصی در لبه های کار برش خورده است .

از همین سنگ کوارتز نیز برای جزیره آشپزخانه نیز استفاده شده است. 

سنگ مصنوعی کوارتز به دلیل استفاده از سیلیس به عنوان یکی از متریالهای مهم دارای سطحی شفاف و صیقلی می باشد که خط و خش را به خود نمی گیرد و بسیار طول عمر بالایی دارد.

طراحی آشپزخانه مدرن در لاریسا دکو

متریال

ام دی اف با برند سی پلاس و چوب بلوط

یراق آلات

بلوم اتریش

سنگ رویه کابینت

سنگ مصنوعی کوارتز

دستگیره ها

دستگیره مخفی با پوشش رنگ استاتیک

نورپردازی

خطی با ترانس مجزا

زمان طراحی

10 روز

تعداد کشو

3 عدد با عرض 90

ارتفاع

2.70

زمان تحویل

35 روز

متراژ کابینت زمینی

7 متر

متراژ کابینت هوایی

12 متر

متراژ کابینت کمدی

15 متر

آشپزخانه مدرن لاریسا دکو
طراحی کابینت مدرن لاریسا دکو
کابینت مدرن لاریسا دکو
طراحی آشپزخانه مدرن لاریسا دکو

همانطور که در عکسهای ارائه شده مشاهده می فرمایید در طراحی آشپزخانه مدرن نقاطی وجود دارند که از نظر طراحی مهمترین قسمتهای آشپزخانه می باشند.

کابینت مدرن با توجه به الزامات طراحی در آن می بایست دارای شکستهای خاصی باشد.

شما می توانید با استفاده از وسایل آشپزخانه رنگی و یا حتی ظرف های کریستال رنگی به فضای آشپزخانه مدرن خود رنگ و لعاب جذابی بدهید.

البته لازم است تا در زمان طراحی کلیه المانهای مورد نیاز خود را با طراح خود در میان بگذارید تا در طرح شما گنجانده شود.

با توجه به عکس های ارائه شده و نمونه کارهای موجود در وبسایت و نمایشگاه مرکزی لاریسا دکو واقع در خیابان سهروردی از مشورت مشاوران ما بهره مند گردید. 

ما در لاریسا دکو برای تک تک فضاهای در دسترس شما برنامه ویژه ای داریم و در طول مسیر طراحی تا اجرا در کنار شما خواهیم بود.

لاریسا دکو، ایده ای جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *